top of page

השוואת מחירי משכנתא

מדוע כדאי לפנות ליועץ משכנתאות מומחה על מנת לבצע השוואת מחיר משכנתאות

כאשר אנחנו עומדים לקחת משכנתא על מנת לרכוש את הדירה או הבית שלנו, אנחנו מבינים כי אנחנו עומדים בפני אחת מההחלטות המשמעותיות בחיינו. לפיכך, אנחנו לא ניקח את המשכנתא הראשונה שמציעים לנו ובתנאים הראשונים שמציעים לנו מבלי לבצע השוואה בסיסית בין מספר אפשרויות שונות. היוועצות עם יועץ משכנתא מומחה תוכל לסייע לנו לבצע התאמה של המשכנתא שנבחר מבין המשכנתאות שנשווה ביניהן ליכולות הפיננסיות הנוכחיות והעתידיות שלנו. בין היתר, התייעצות עם היועץ המקצועי תוכל לעזור לבצע השוואת מחירי משכנתאות באופן אמין ומדויק תוך לקיחה בחשבון של כל הפרמטרים הרלוונטיים. לשם כך ריכזנו עבורכם את כל הפרטים החשובים שאנחנו צריכים לקחת בחשבון טרם ביצוע השוואת משכנתא ומדוע כדאי להיוועץ עם איש מקצוע מומחה בעת הליך ההשוואה.

איזה אלמנטים ופרמטרים צריך לקחת בחשבון כאשר מבצעים השוואת מחירים של משכנתאות ?

כמו בדברים רבים שבהם אנחנו מבצעים השוואת מחירים, משכנתא היא איננה שונה מהם. ישנם משתנים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר משווים בין משכנתא אחת למשכנתא אחרת. מריביות המשכנתא ודרך מחזור המשכנתא, חשוב לבצע השוואה של ההחזר החודשי בין כל אחת מהמשכנתאות, מה הן העמלות ומה היא הריבית והריבית האפקטיבית במסלולים השונים. משכנתא בריבית קבועה אשר צמודה לממד תהיה שונה מאשר משכנתא בריבית משתנה אשר צמודה למדד, ומשכנתא בריבית קבועה תהיה שונה מאשר משכנתא בריבית משתנה אשר צמודה לריבית הפריים. על כן, חשוב לבצע השוואה בין התנאים של כל מסלול ולחשב את צפי ההחזרים החודשים בכל משכנתא ומשכנתא על מנת להבין מי תטיב עימנו בצורה הטובה ביותר.

השוואת מחירי משכנתא

השוואה של מחירי המשכנתאות יחד עם יועץ תחסוך לנו כאב ראש ודאגות

כפי שניתן להבין, כאשר אנחנו מבצעים השוואת מחירי משכנתא, ישנם מספר תחומים שכדאי להבין ולהתמקצע בהם וזאת לצד הבנה במשתנים שונים הקשורים להשוואה עצמה. לפיכך, טרם הגשת בקשת המשכנתא וההסכמה לתנאי המשכנתא השונים, מומלץ וכדאי לעבוד למול יועץ משכנתאות על מנת שזה יוכל לסייע לנו בכך. יועץ משכנתאות מקצועי ומנוסה יוכל למצוא עבורנו את התמהיל המתאים למשכנתא שלנו, את המסלולים הנכונים עבורנו ואת הריבית הנמוכה ביותר נוכח מצבנו. בחינה של כל אלה בטרם נסכים למשכנתא כזו או אחרת, תוכל לסייע לנו לחסוך בין עשרות למאות אלפי שקלים בהליך המשכנתא על הדירה שלנו.

למי אני יכול לפנות במקרה ואני מעוניין בהשוואת משכנתאות מקצועית של יועץ משכנתאות ?

אם אתם מעוניינים בשירותי ייעוץ משכנתאות ושירותי השוואת משכנתאות מקצועיים ומנוסים באזור הצפון, יש לנו את הכתובת המתאימה עבורכם. משרד דונם הוא משרד ייעוץ בוטיק אשר מתמחה ועובד בתחומים של עולם הנדל"ן ויוכל ללוות אתכם בתהליך ההשוואה בין המשכנתאות המוצעות לכם וזאת בכדי לרכוש את דירת החלומות שלכם בתנאים הטובים ביותר. הצוות המקצועי והמנוסה של המשרד בעל וותק וניסיון ארוך שנים בתחום הנדל"ן ויוכל לנתח באופן מקצועי את יכולותיכם הפיננסיות ולהתאים לכם את המשכנתא טרם הגשת הבקשה. בכדי לקבל פרטים נוספים וייעוץ מקצועי, אתם מוזמנים לפנות אלינו במספר הטלפון הבא 04-6055755.

bottom of page